16 Νοεμβρίου 2007

Den ftew den to epidiokw.


Den fteo egw poy anigw sizitiseis sxetika me tin ypar3h toy theoy. Den moy aresoyne teties sizitiseis alla ti na kanw afoy opote pefti kati sto trapezi kai fani esto kai ligo oti eimai ilistis amesos oloi girnane panw moy kai me rotane me ekpli3h EISAI ATHEOS!!!!! Kai otan toys apanto nai arxizei mia filikh epithesh gia ti sotiria tis psixhs moy. Bebea tis plistes fores an kapios apo aftoys den exei paropides fevgei provlimatizmeno an exei paropides apla meni me ena vlema tis ageladas poy diloni oti diskolevete na me pistepsei.

12 σχόλια:

una mama και οχι μονο είπε...

εγω αποδεχομαι τους αλλους με τα πιστευω τους...δεν καταδικαζω τιποτα αν δεν βλαπτει και γενικα δεν εχω την ταση να αλλαξω κανεναν, αλλα δεν δεχομαι και να προσπαθει καποιος να μου επιβαλλει την αποψη του.
αν ολοι ειχαμε τις ιδιες αποψεις και 'πιστευω' δεν θα ειχαμε την ευκαιρια να κανουμε διαλογο και στην τελικη κατι να παρουμε και απο την αντιθετη πλευρα που μπορει να ωφελησει...

καλο σαββατοκυριακο να εχεις

DARK_ERA είπε...

Afto akrivos lew kai egw alla merika pramata an den eisai etimos na ta sizitiseis den prepi na ta sizitas. Aftoi menoyn me goyrlomena matia oxi egw

skouliki είπε...

ελα στο κλαμπακι και εγω αθεη δηλωνω

μπου ...

το φτυαράτσι είπε...

Εγώ πιστεύω σε μια ανώρερη δύναμη αλλά κατα πόσο είναι ο Θεός δε γνωρίζω!Γιατί σημερα έμαθα ένα συνταραχτικό γεγονός και αναρωτιέμαι τελικά υπάρχει;Την κουλημέρα μου!

DARK_ERA είπε...

ti gegonos???
skoyl kalos sas vrikas

το φτυαράτσι είπε...

Το γεγονός είναι οτι έμαθα πως έπαθαν τροχαίο οι γονείς απο τις δίδυμες συμμαθητριές μου και σκοτώθηκα αφινοντας πίσω τους 3 παιδιά!Και εγώ σου λέω υπάρχει θεός αν χαλάει μια τόσο όμορφη οικογένεια;Την κουληνύχτα μου!!!

Haris είπε...

Υλιστής δεν είναι όποιος δεν πιστεύει στον θεό, όπως και ιδεαλιστής δεν είναι αυτός που πιστεύει στον θεό.

Και υλιστής δεν είσαι. Καμιά φορά όταν βρεθούμε θύμισέ μου να σου εξηγήσω την σκέψη μου επ' αυτού.

DARK_ERA είπε...

eprises moy taaaaaaaaaaaaaa

Pak είπε...

Αχ Μιχαλάκη μου...

skouliki είπε...

kalisperes..pizo pali..

Banana Republic Cyprus είπε...

Σημασία έχει να υπάρχει η ανοχή και ο σεβασμός. Όχι όμως στα λόγια, αλλά και στην πράξη. Είναι δικαίωμα σου να δηλώνεις άθεος και κανείς δε μπορεί να σου πει τίποτε. Οι συμβουλές των άλλων δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσπάθεια να σου υποδείξουν τί ειναι "καλό". Μην τους αδικείς και δείχνε κι εσύ ανοχή στις απόψεις τους. Από μικρά παιδιά στα σχολεία μας ευνουχίζουν το πνεύμα και την κρίση. Και να'σαι σίγουρος πως εκεί που δεν θα "πιάσει" η πολιτική τους, θα επιχειρήσουν την φίμωση, την σπίλωση και τον διασυρμό. Έτσι έμαθαν, έτσι λειτουργούν. Και βλέποντας ακριβώς την αντίδραση τους αυτή, σου δίνουν ακόμη έναν καλό λόγο να δηλώνεις άθεος, περήφανος. Καμιά φορά οι άθεοι είναι πιο σωστοί και από τους θρησκόληπτους...

oneiroparmenh είπε...

Αυτή η αντιμετώπιση με εκνευρίζει κι εμένα...Δεν ξέρω πέρι υλισμού,αλλά δεν πιστεύω στο θεό και κάθε φορά που το φέρνει η συζήτηση και τυχαίνει να το πω πάρα πολλά άτομα με αντιμετωπίζουν σαν να τους είπα ότι κατοικώ στον Άρη..
Πραγματικά δεν έχει νόημα να συζητάς με άτομα που δεν είναι ικανά να δεχτούν μια αντίθετη γνώμη ακόμη κι αν δεν την καταλαβαίνουν..